فقط چلسی

فقط چلسی

همه چیز در مورد چلسی

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 70
بازدید کل : 46709
تعداد مطالب : 17
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1


گری کیهیل: بازی کردن در کنار جان تری به پیشرفت من کمک می کند

گری کیهیل، مدافع تیم ملی انگلیس، معتقد است در دیدار جمعه شب مقابل بلغارستان زوج خوبی با جان تری تشکیل داد.

کیهیل که در این دیدار، اولین گل ملی اش را نیز به ثمر رساند، در این دیدار به فیل جاگیلکا و ژولین لسکات ترجیح داده شده بود.

اکنون در آستانه دیدار سه شنبه در ومبلی مقابل ولز، کیهیل اعلام کرد تری می تواند به او کمک کند تا به بازیکن بهتری تبدیل شود.

" فکر می کنم زوج ما خیلی خوب کار کرد و در مجموع، تیم ما عملکرد خوبی در کارهای دفاعی داشت. بازی کردن در کنار بازیکنی مانند جان تری بی تردید می تواند کمک زیادی به پیشرفت بازی من کند و من می توانم چیزهای زیادی از او یاد بگیرم."

او همچنین کریس اسمالینگ، مدافع جوان منچستریونایتد، که در این دیدار اولین بازی ملی اش را انجام داد، مورد ستایش قرار داد و گفت:" فکر می کنم اسمالینگ فوق العاده بود. او مانند همیشه با اعتماد به نفس بود و واقعا خوب بازی کرد. او در طول بازی دائما صحبت می کرد و این مسئله کمک زیادی به من کرد."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: mehrdad تاريخ: دو شنبه 14 شهريور 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to mehrdad-torres.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com