فقط چلسی

فقط چلسی

همه چیز در مورد چلسی

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 67
بازدید کل : 46706
تعداد مطالب : 17
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1


لوئیز : دلم برای بازی کردن تنگ شده است

 

به گزارش کانون هواداران چلسی در ایران ، دیوید لوئیز که به دلیل مصدومیت نمی تواند تیمش را همراهی کند در مصاحبه ای گفت که نمی تواند برای پیوستن به ترکیب تیمش صبر کند ، او در مصاحبه اش گفت :"من نمی خواستم مصدوم شوم ، اما در فوتبال چنین اتفاقاتی می افتد . من خیلی دلم برای بازی کردن در لیگ برتر تنگ شده است و امیدوارم هرچه زودتر بتوانم بازی کنم . زمانی که مصدوم هستید خیلی خسته کننده است ، چرا که شما می خواهید هرچه سریعتر از آن شرایط خارج شوید ، مخصوصا زمانی که عاشق کارت هم باشید."
 
وی ادامه داد :" همچنین زمانی که مربی شما را نخواهد در ترکیب قرار دهد نیز خسته کننده خواهد بود . اما زمانی که مصدوم هستید می خواهید هرچه سریع تر از مصدومیت رها شوید . "
لوئیز که ژانویه به چلسی آمده است گفت :" اگر در تیم فوق العاده بازی می کنید ، ذهنیت خوبی نیز برای رفع مشکات داشته باشید . "
 
او در خصوص شرایط تیمش در لیگ نیز گفت :" چلسی یک تیم فوق العاده است و همیشه در رقابتها مدعی بوده است . من مطمئنم ما بهترین بازیهای خود را انجام خواهیم داد تا قهرمانی را از منچستر یونایتد پس بگیریم."

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: mehrdad تاريخ: دو شنبه 14 شهريور 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to mehrdad-torres.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com